top of page

FAQ

Vy se ptáte, my odpovídáme

Při práci se zákazníky se neustále dozvídáme o jejich potřebách a řešíme dotazy, které se objeví. V důsledku toho jsme zařadili seznam často kladených otázek spolu s odpověďmi, abychom vám mohli poskytnout další podporu. Pokud váš dotaz není vyřešen níže, kontaktujte nás a my vám poskytneme potřebné informace.

Existují nějaké výhody pro první zákazníky?

Jistě. Na první mytí oken má u nás nový zákazník 10% slevu. Pokud se stane naším stálým klientem, bude vždy platit menší částku než jednorázový zákazník, jakož i využívat pravidelné čtvrtletní slevy 5 %. 

Co když nejsem s kvalitou umytých oken spokojen?

Do 24 hodin od ukončení mytí lze práci reklamovat. Do několika hodin od nahlášení navštíví zákazníka náš technik, který posoudí oprávněnost předmětné reklamace. Pokud bude stížnost shledána oprávněnou, budou chyby v co nejkratší době napraveny, a další mytí oken bude zdarma. A vězte, že náš technik je moudrý a spravedlivý (a pokaždé tak trošku na straně klienta).

Snížíte mi cenu za dopravu, jestliže bydlím nedaleko vaší provozovny?

Je-li adresa realizace nedaleko naší provozovny, nemusíte za dopravu platit vůbec – doprava je v takovém případě zdarma. 

Je možné objednávku kombinovat podle míry znečištění?

Ano. Máte-li každé okno, nebo stranu okna jinak znečištěnou, je možné tyto plochy kombinovat a cenu podle toho také přizpůsobit.

bottom of page